|
Aani
|
 |
« Vastaus #15 : 26.11.08 - klo:18:15 » |
Lainaus
|
YHTEISKUNTAOPIN OPETTAJA <3 paras. Anto kympin ihan puskista kurssista vaikka olin vaan kauhee valittaan siellä! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah paras!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Gethsemane
|
 |
« Vastaus #16 : 28.11.08 - klo:13:45 » |
Lainaus
|
Päivän piriste:" Jääkäreillä XXX ja YYY lomatarkastukseen minuutti!"
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ps. 119:115 Sinä olet minun suojani ja kilpeni, sinun sanaasi minä panen toivoni.
|
|
|
|
Stranger
Vieras
|
 |
« Vastaus #17 : 14.12.08 - klo:14:25 » |
Lainaus
|
Päivän piristys oli, kun kävi elfyourself -nettisivuilla.. Suosittelen  Osoite on siis elfyourselfpistejibjabpistecom
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Stranger
Vieras
|
 |
« Vastaus #18 : 14.12.08 - klo:14:28 » |
Lainaus
|
Osoite on siis elfyourselfpistejibjabpistecom
Korjaan elfyourselvespistejibjabpistecom
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Teeny-T
|
 |
« Vastaus #19 : 14.12.08 - klo:17:41 » |
Lainaus
|
David Bowie musa ja aamuinen kirkko, jossa näky paljon hauskoja naamoja 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Saarnaajan kirja 4:9-12
|
|
|
|
Suvi
|
 |
« Vastaus #20 : 29.12.08 - klo:17:48 » |
Lainaus
|
Päivän piristys on ehdottomasti se et tänään oli vika työpäivä  Ja se että kohta on uuden vuoden leiri... ja se et on vaan rentoillu muutaman päivän 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jalat pidän mullassa maailman, katseellani taivasta tavoitan, tiedän minne matkani tehdä saan, olen kansalainen kahden maan...
|
|
|
|
Gethsemane
|
 |
« Vastaus #21 : 22.01.09 - klo:20:32 » |
Lainaus
|
Sis. inttihuumoria
Ltn: Jääkäri [nönnönnöö1], lomien laatu? Jääk1: HL+VLV+3HL+2KL+VLV Ltn: Jääkäri [nönnönnöö2], lomien laatu? Jääk2: HL+VLV+5HL+VLV+KL Ltn: Ketä te (painokelvotonta tekstiä)? (Kaikki rivimiehet repeää) Aika hyvin...
Kevensi kummasti lomillelähtöä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ps. 119:115 Sinä olet minun suojani ja kilpeni, sinun sanaasi minä panen toivoni.
|
|
|
|
Joxuschka
|
 |
« Vastaus #22 : 23.01.09 - klo:16:21 » |
Lainaus
|
Mun päivän piristys on ollu ketjureaktio. Tulin lukiosta iloisena siitä, että tajusin ehkä mahdollisesti derivaatan. Sitten iloitsin mielettömän kauniista lumisesta säästä. Kävelin sitten keskustan halki hymyillen kuin hangon keksi  Poliisitkin antoivat tietä, kun seisoin odottamassa pääsyä suojatielle. Parasta oli kuitenkin se, että menin ostamaan pitsan ja sain muuten vaan kaupan päälle limun.  Tänään ihmiset kylällä on ollu tosi iloisen nökäisiä. Ja sehän passaa!  Iloinen sydän kaunistaa kasvot. Sananl. 15:13
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Reetta
Tulokas

|
 |
« Vastaus #23 : 25.01.09 - klo:14:45 » |
Lainaus
|
Olla yhessä hyvien kavereitten kanssa, leipoo 5 suklaakakkua ja totta kai syödä ne.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Joxuschka
|
 |
« Vastaus #24 : 05.03.09 - klo:17:05 » |
Lainaus
|
Nauran vieläkin katketakseni Kirjaston "ota mukaasi"-laarista löysin ikivanhan aerobic-kasetin, jonka sitten otin huvikseni mukaani. Kasetti tuotti minulle enemmän naurua kun osasin olettaakkaan. Muinaisaikaisen kasettisoittimemme on selvästi aika siirtyä eläkkeelle; se jaksoi pyörittää kasettia vain hitaasti ja se oli aika hulvatonta kuunneltavaa. Taustalla soi Flashdance hautajaismarssinopeudella ja möreä ääni sanoi jumppaohjeita. Ainakin tuli vatsalihakset kunnolla reenattua, kun nauroi katketakseen  Lähes vastaavaan fiilikseen pääsette tästä: http://www.youtube.com/watch?v=HXu65NYmA-k
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Suvi
|
 |
« Vastaus #25 : 20.03.09 - klo:21:10 » |
Lainaus
|
Päivän piristys on todellakin se, että kirjotukset ohi ja aikaa tehdä mitä haluaa  ..ja koko kevät ja kesä aikaa ennenkuin pitää taas uudestaan istua koulunpenkille  (vaikkakin pitäis saada töitä mahd pian, mutta kumminkin..)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jalat pidän mullassa maailman, katseellani taivasta tavoitan, tiedän minne matkani tehdä saan, olen kansalainen kahden maan...
|
|
|
|
Anunen
|
 |
« Vastaus #26 : 26.03.09 - klo:00:25 » |
Lainaus
|
löysin hirveen kivan nettisoitteen, siis se osoite näyttää kivalta. Eikö vaan, Aani? www.aaniraamattu.fi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Rakkaat ystävät, rakastakaamme toisiamme, sillä rakkaus on Jumalasta. Jokainen, joka rakastaa, on syntynyt Jumalasta ja tuntee Jumalan. 1.Joh. 4:7
|
|
|
|
Aani
|
 |
« Vastaus #27 : 26.03.09 - klo:10:20 » |
Lainaus
|
Whahahaa, kerrassaan kyllä!  Aaniraamattu on kova sana!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Suvi
|
 |
« Vastaus #28 : 17.04.09 - klo:18:45 » |
Lainaus
|
Tän päivän piristys oli satunnainen kohtaaminen. Törmäsin (en siis kirjaimellisesti  ) naapuriin, jonka kanssa en ollut varmaan ikinä puhunut ja keskustelu lähti biljardikepistä ja jatkui kouluvalintojen yms. kautta siihen, että sain kasan elämänohjeita. Keskustelu itsessään oli jo hauska, mutta mieltä jotenkin lämmitti, kun tuo tuntematon nainen neuvoi rukoilemaan neuvoja ja pyytämään Jumalalta merkkejä että onko menossa oikeaan suuntaan. Parin tuollaisen kommentin jälkeen tämä nainen sanoi, ei anteeksipyytävästi vaan selittävästi, että on "sellanen Jeesuksen seuraaja". Hymyilytti kummasti kun lopulta keskustelun jälkeen pääsi sisälle ja kotiin asti 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Gethsemane
|
 |
« Vastaus #29 : 26.05.09 - klo:14:18 » |
Lainaus
|
Katselin Sauna Openin esiintyjälistaa, ja silmiin pisti Deuterenomium. (Asiasta tietämättömille, kyseessä on siis kristillinen metalliyhtye)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|